Monday, October 3, 2016

Odin Online Trading Software Free Download

ODIN Trader Workstation Dié resensie is van toepassing op weergawe 9.1. Die jongste weergawe van hierdie sagteware sal binnekort hersien word deur ons informante. ODIN - die Multi-Exchange, Multi-Currency Front Office handel en risikobestuur stelsel - maak handel oor verskeie markte makliker deur die gebruik van 'n enkele aansoek. Dit sluit 'n beroep funksies en werk op 'n gevorderde tegnologie wat hoër toeganklikheid fasiliteer, om te verseker spoedige prestasie en gevorderde risikobestuur. ODIN, Finansiële Technologies vlagskip produk, het die Trading platform van keuse vir 'n paar jaar brandstof oor 880 voorste makelaars huise met aandeel meer as 80 markte. ODIN is 'n haalbare oplossing wat 'n hoë werkverrigting standaarde verseker en wat kan maklik ontplooi regoor uiteenlopende plekke met relatiewe gemak. ODIN bied real time verbinding met die verskeie beurse aanbied hoogste uitvoering orde spoed en operasionele stabiliteit. ODIN het 'n uitgebreide soektog en filter opsies en dit ook met 'n minimale belegging en gemak van hanteerbaarheid. ODIN Trader werkstasie Hoogtepunte: - Geïntegreerde Market Watch vir verskeie valuta en valuta segmente - Fast Bestel inskrywing - Basket handel - grootmaat bestel inskrywing - Merk Watch met die gebruiker gedefinieerde toestand filters - Gefilter Market Watch met die gebruiker gedefinieerde toestand filters - Arbitrage Watch - Smeer Strategie Maker - Afgeleides ketting - Condition Generator vir die gebruiker gedefinieerde navraag generasie - Expression Bouwer vir persoonlike formule skepping - Die meeste Aktiewe Securities / kontrak en Top Loser / Wenners - Heat Map - Kartering met Line Tools en Aanwysers - Dynamic portefeulje - MS Excel uitvoer - paniek Onttrekking vir grootmaat Square Off / Onttrekking van Handel / Bestellings - maat kolom profiele te laai: Equity Religare Securities Beperk, Geregistreerde Kantoor: D3, P3B, Distrik Sentrum, Saket, Nieu-Delhi-110017, Phone: 91-11-39125000 lid: NSE: Sebi Regn. No: INB 230653732, INF 230653732 INE 230653732 TM Co: 06.537 Clearing lid (F O) No. M50235 BSE: Sebi Regn. No: INB 010653732 INF 010653732 Clearing No: 3004 MSEI Sebi Regn. No: INB260653739, INF260653739 INE260653732 TM Co: 1051 Clearing lid (F O) No. 51 NSDL: DP ID: IN 301774 Sebi Regn. No: IN-DP-NSDL-150-2000 CDSL DP ID: 30200 Sebi Regn. No: IN-DP-CDSL-202-2003 Religare Commodities Beperk: NCDEX: Lid ID - 00109 FMC Reg - NCDEX / TCM / CORP / 0264 MCX: Lid ID - 10575 FMC Reg - MCX / TCM / CORP / 0517 NMCE: NMCE / TCM / CORP / 0050 Die webwerf is die beste gesien word met skerm resolusie 1024x768. Die blaaiers is Mozilla Firefox, Google Chrome en Internet Explorer 8 (of hoër) ondersteuning Banner - Main Support Resources Automation Support Bykomende Produkte Neem deel aan die produk Expert Program Odin Produk Kenners is onafhanklik van Odin en deel hul gedagtes en menings in ons forums en aanlyn gemeenskap bladsye soos Facebook en Twitter. Ope se aanbod waardevolle advies oor hul ervarings en kom uit 'n wye verskeidenheid van agtergronde, insluitend sake-eienaars, programmeerders, Odin Vennote en individuele gebruikers van ons produkte. Hier is meer Incident Aftrekking beleid As jy 'n ondersteuning kontrak wat 'n beperkte aantal voorvalle sluit, sal een voorval afgetrek word van die kontrak as jy 'n kaartjie te skep deur middel van ons ticketing stelsel of inbelsentrum. Odin krediete óf 'n ondersteuning voorval vir diegene kliënte, wat 'n ondersteuning rekening, of bied 'n terugbetaling van die betaling gemaak word indien die kliënt se probleem blyk te wees 'n fout nie voorheen bekend gedokumenteer as fout wees. As die probleem is 'n bekende probleem wat gedokumenteer in die openbare KB dan nie die terugbetaling beleid nie toe te pas. om Odin Customer Service voorgelê kaartjies met betrekking tot die aankoop of lisensie probleme sal nie afgetrek word van jou ondersteuning kontrak. Produk Lifecycle Beleid Odin is verbind tot die verskaffing van hoë gehalte, koste-effektiewe oplossings vir ons kliënte. Met die oog hierop het ons amptelike beleid produk lewensiklus gestig. Tel Support Hotline Odin Customer Support agente is beskikbaar om jou vrae in verband met Odin produkte en dienste, lisensies en meer beantwoord. Kies die tipe van ondersoek uit die onderstaande lys wat gebaseer is op die produk wat jy gekoop het. Voor kontak ondersteuning, raai ons jou aan ons Knowledge Base vir die antwoord op jou vraag. Online chat ondersteuning Premier Oorsig Tegniese rekening bestuurder maak persoonlike ondersteuning van 'n tegniese Account Manager Wanneer jy aansoek doen vir Odin Tegniese Account Manager program (TAM), jy sal 'n toegewyde hulpbron wat jy kan reken op 'n senior vlak adviseur met deeglike kennis van kry jou IT-omgewing. Jou TAM staat om vinnig te reageer sal wees wanneer probleme ontstaan ​​en kan u voorsien met beide tegniese en strategiese hulp in die gebruik van Odin produkte. Wie het 'n TAM Jy kan voordeel trek uit 'n tam as: Jy het 'n Odin Service Automation platform Jou Odin projek het 'n aggressiewe implementering tydlyn Jy wil graag die beste praktyke en bewese kundigheid te benut in die implementering van Odin produkte wat jy wil hê dat die waarde van jou belegging te maksimeer in Odin tegnologie wat sal 'n TAM vir jou doen 'n tam kan jou help om Odin tegnologie te integreer met jou organisatoriese prosesse en kan werk in jou organisasie om konsensus oor belangrike kwessies te bereik. 'N tam kan ook algemene slaggate te identifiseer en beveel stappe om te verhoed dat hulle monitor die moeilikheid kaartjies om seker te maak kwessies opgelos word stiptelik proaktief oorsake en tendense te identifiseer ter ondersteuning kwessies en veranderinge wat prestasie sal verbeter beveel. Wanneer jy hulp nodig het, sal jou TAM veiligheidsbeampte alles hulpbronne wat nodig is is, oor die hele Odin departemente en funksies. In kort, sal jou TAM doen wat nodig is om jou te help die maksimum waarde uit jou Odin belegging te kry. Sommige van die funksies 'n tam voer, sluit in: Die afneem van 'n raadplegende hersiening van jou bestaande IT-infrastruktuur te bepaal hoe Odin tegnologie kan die beste hulp wat jy Hersiening jou implementeringsplanne en aanbevelings in ooreenstemming met die beste praktyke te identifiseer potensiële tegniese of besigheid struikelblokke en dui oplossings vir updates op Odins strategiese en produk padkaarte die verskaffing van toegang tot Odin produk experts wanneer dit nodig is een wat julle aan die voorkant van die tou vir produk opgraderings en nuwe vrystellings Uitvoer kwartaallikse besoeke en die lewering van kwartaallikse oorsigte wat ondersteuning kwessie tendense op te som en te identifiseer geleenthede vir verbetering. Vir meer inligting oor die Odin TAM program, e-pos of bel jou verkope rekening administrateur. As jy nie t het 'n verkope rekening administrateur of die kontakbesonderhede het misplaas, kliek hier vir 'n lys van ons plaaslike verkope kantore. Bel 'n kantoor in jou omgewing en kies opsie 3 vir Diensverskaffer Verkope. Software Update Service (SUS) Odin se sagteware Update Service (SUS) is ons sagteware onderhoud program. SUS stroomlijnt die proses van die behoud van jou bedieners op die hoogte van die nuutste kritieke kolle en updates vir nuwe vrystellings. SUS is beskikbaar vir Odin Diensverskaffers die aankoop van een of meer van die volgende produkte:


No comments:

Post a Comment