Tuesday, October 11, 2016

Trading Strategie Met Behulp Van Qq

QQE Meta Trader aanwyser vinnig en stadig. Daar is ook 'n belangrike aanwyser vlak (50), wat gebruik word in seine. Jy kan teks, klank en e-pos kennisgewings vir hierdie aanwyser in staat te stel. Die aanwyser is beskikbaar vir beide MT4 en MT5. Insette parameters: SF (verstek 5) 'n glad faktor. AlertLevel (standaard 50) s nie aanbeveel om dit te verander. MsgAlerts (verstek ware) indien dit waar is, boodskap waarskuwings verskyn. SoundAlerts (verstek ware) indien dit waar is, sal klank waarskuwings gebruik word. SoundAlertFile (standaard n lêer naam van die geluid van klank waarskuwing. EMailAlerts (verstek valse) indien dit waar is, e-pos kennisgewings sal gestuur word na gelang van die Meta Trader e-pos instellings. In die oorspronklike QQE aanwyser handel stelsel, is die seine gegenereer word wanneer die blou lyn kruise vlak 50 en wanneer dit die geel (stippellyn) lyn kruise Maar Ek beveel die gebruik van die volgende seine vir verhandeling. gaan lank wanneer die blou lyn kruise geel lyn van onder terwyl albei hieronder vlak 50 gaan kort wanneer die blou lyn kruisies geel lyn van bo terwyl beide bo vlak 50. aflaaie: Bespreking: Waarskuwing As jy nie weet hoe om hierdie aanwyser installeer, lees asseblief die Meta Trader Indicators Tutoriaal het jy enige voorstelle of vrae in verband met hierdie aanwyser jy kan altyd QQE bespreek. met die ander handelaars en MQL programmeerders op die aanwysers forums. 'n eenvoudige basiese tendens volgende strategie enigiemand kan leer om winste uit forex genereer. Dit s bestaan ​​uit 'n eksponensiële bewegende gemiddelde en 'n persoonlike gebou ossillator vir handel inskrywing. Aanwysers: 100 Tydperk Eksponensiële bewegende gemiddelde QQE (ossillator) Voorkeur tyd raam (s): 15 min en hoër Trading sessies: enige gewenste valuta pare: enige Voorbeeld: EUR / USD H1 grafiek as getoon in die euro / dollar grafiek hierbo, hierdie strategie gegenereer 3 profitabele koop seine in die uptrend in die euro / dollar paar. Prys bo die 100 EMO (uptrend) QQE kruisies agter bo 50 lyn van onder Oop koop handel en plek keerverlies onder die mees onlangse swing lae vlak. Prys Doel: Gebruik risiko-tot-beloning ten minste 1: 2 (dit wil sê die gevaar 50 pitte 100 maak), of enige ander winsneming metode wat jy voel meer gemaklik met. Prys onder die 100 EMO (verslechtering neiging) QQE kruisies agter onder 50 lyn van bo Oop verkoop handel en plek keerverlies bokant die mees onlangse swing hoë vlak. Prys Doel: Gebruik risiko-tot-beloning ten minste 1: 2 (dit wil sê die gevaar 30 pitte te maak 60), of enige ander winsneming metode wat jy voel meer gemaklik met. Eenvoudige Forex Trading Strategie Met QQE Ossillator. 8.7 uit 10 gebaseer op 6 graderings Related Posts: SAR stelsel wat gebaseer is op QQE Adv en MACD Platinum geword Julie 2004 Status: AccurateForexTrader 261 Posts ek met 'n bietjie van 'n moontlike handel idee dat mag werk gekom het. Dit is net die begin van dae en ek het net voltooi 'n paar basiese handleiding backtests op die 4hr en daaglikse kaarte, en dit lyk vir sommige potensiaal het. As dit nie bewys is om te werk, dan sou dit beslis 'n goeie kandidaat vir 'n EA wees. Dit is 'n eenvoudige stelsel wat 'n paar tweaks mag vereis, soos op die oomblik is ek net die idee om daar buite aan ander opinies kry. Ek is op soek na 'n stelsel waar jy basies bly in 'n bedryf so lank as wat die aanwysers vir jou sê om dit te doen. Wanneer die aanwysers van rigting te verander, moet jy 'n handelsmerk in die nuwe rigting oop en toe die vorige handel. Nou afhangende van hoe jou vorige handel het, sou posisie grootte dikteer op hierdie nuwe handelsmerk. Dan wanneer daar 'n nuwe sein in die teenoorgestelde rigting wat gegenereer word deur die aanwysers was, sou jy dan open 'n nuwe handelsmerk in die nuwe rigting, en weer na gelang wat voorheen gebeur het, sou jou posisie grootte te bepaal. Dit sal binnekort 'n baie duideliker met voorbeelde wees. In 'n neutedop, sal jy altyd in die mark, net die posisie grootte is afhanklik van jou wins / verlies situasie. Hierdie ambagte sal ook in rye wat sal óf naby in wins of by gelykbreekpunt. As daar 'n verloorspan volgorde, dan het ons ons rekening geblaas. Ek kan stres genoeg hoe belangrik geldbestuur sou wees t. Ek sal gebruik word om beide die QQE Adv en MACD Platinum aanwysers vir die handel seine. Jy kan regtig gebruik enige aanwysers wat jou pas, maar dit is wat ek die beste ken. Kyk na die LACW 1 2 video's op my YouTube-kanaal genaamd TradersKey. Ook die video genoem JAGfx sal ook help met hoe ek lees hierdie aanwysers. Eintlik moet beide te wees in ooreenstemming dat daar 'n geldige sein wees. Ook wag totdat die huidige kers sluit sodat die sein is eintlik bevestig en alle nuwe ambagte geneem op die oop van die volgende kers. Doesn t saak watter tyd raam wat jy hier gebruik. Ek doen verkies om die 4hr kaarte al aangesien hulle geneig is om my leefstyl te pas en het 'n paar mooi ordentlike tendense sonder te veel geraas. Ek is speel met die idee van die gebruik van die tipe martingale stelsel hier vir posisie grootte, maar ek is nou leun oor na 'n Fibonacci-ry as dit lyk of dit so vinnig nie so wreed wees. Vir diegene wat Don t weet wat die volgorde, dit is 1, 1, 2, 3, 5, 8, 13, 21, 34, 55, 89, ens Net die laaste twee getalle bymekaar getel om die kry die volgende getal in die reeks . Hier is my teorie oor hoe dit moet werk. Sê ek begin met 'n koopsein. Maak 1x lang handel op die oop van die volgende kers aan die volgorde begin en net laat dit handel run totdat daar 'n nuwe boodskap aan kort gaan. Óf dat lang handel sal eindig in wins, gelyk te breek of 'n verlies. As dit in wins, dan is dit die einde van die ry as jy jou wins te neem en uit te voer en dat die handel is nie langer beskou. Dieselfde geld as dit is 'n breek selfs lei. Eenvoudig genoeg dusver. As dit 'n verlies, dan die volgorde gaan voort met die nuwe verkoop handel, wat ook vir 1x eenheid sal wees soos per die leuens. En die verlies van die lang aangeteken waar jy sal hê om 'n paar wiskunde doen. Net om duidelik te wees, is ons nie hier verskansing, so ons het net een handel oop in een rigting te alle tye. Aangesien ons nou meer as een handel in die volgorde, die beste wat ons is op soek na is om die volgorde te sluit by 'n algehele gelykbreekpunt gevolg. So sou ons die verlies van die vorige lang handel te neem en uit te werk waar die nuwe kort handel sou hê om te bereik om dit te bereik algehele breek selfs lei. As dit treffers daardie prys, dan is dit handel gesluit word en dat die volgorde is nou kompleet met 'n algehele gevolg van gelykbreekpunt. Terselfdertyd, is nog 'n kort handel vir 1x eenheid oopgemaak vir die begin van 'n nuwe reeks. Maklik tot dusver. Nou as in die voorbeeld hierbo, indien die prys op die kort handel nie die algehele onderbreking bereik selfs prys vereis, maar terug gestuur word, waar 'n nuwe koopsein is gegenereer, dan is dit verkoop handel sou onmiddellik gesluit en 'n nuwe koop orde geopen vir 2x eenhede soos hierdie is die derde handel in die volgorde (1, 1, 2). Jy sal jou wins of verlies te bereken vanaf daardie vorige kort, en óf voeg dit of aftrek dit na of van die verlies van die lang handel voor dit. Dit gee jou 'n nuwe figuur en 'n nuwe teiken vir jou nuwe lang handel te tref gee. Wees bewus aangesien dit handel is vir 2x eenhede, sal jy nodig het om die wiskunde te doen om uit te werk jou teiken as die eerste twee handel resultate is gebaseer op 1x eenheid elk. As dit 'n lang handel dan druk die verlangde teiken, dan is die hele reeks sou sluit om 'n algehele gelykbreekpunt gevolg. En ons sou 'n splinternuwe lang handel oop vir 1x eenheid op daardie selfde prys van 'n nuwe reeks van bedrywe begin. As dit 'n lang handel nie dat die teiken behaal het nie, en daar was toe 'n nuwe sell sein, die lang sal gesluit word óf teen 'n wins of 'n verlies, en 'n nuwe kort handel vir 3x eenhede sal oopgemaak word. Weer doen al die wiskunde op die vorige ambagte op die volgorde en werk julle nuwe gelykbreekpunt teiken. Daar sal 'n baie gelykbreekpunt resultate wees, as die wenners sal slegs kom wanneer die volgorde net duur die een handel. Dit kan wees van wanneer 'n nuwe sein eerste gegenereer wanneer daar 'n ommekeer, of dit kan wees uit wanneer 'n nuwe handelsmerk onmiddellik na 'n onderbreking selfs teiken getref totdat dit omgekeer word geopen. Ek daarop ag gee nie om enige nuwe bedrywe sodra die gelykbreekpunt teiken getref, maar in plaas daarvan wag tot die volgende nuwe skoon sein, maar ek het kennis dat die mark geneig om af te neem en laat my agter, so dus my gedagtes agter begin van 'n nuwe volgorde onmiddellik. Weereens, dit hou ons altyd in die handel. Nie seker of so iets sou werk op die kleiner tydsraamwerke, veral om dit te doen die wiskunde al die tyd. 'N EA sal beslis help daar. Die aanwysers wat ek gebruik is redelik akkuraat meeste van die tyd, en hoe langer tydperke in forex is geneig om baie mooi, waar jy uiteindelik kry die groot skuif wat jou verliese en 'n paar sal herstel tendens. Dit is net 'n idee op die oomblik, so waar as ek met die hand backtested oor 'n hele paar daaglikse en 4hr kaarte op net die hoofvakke. Daar is 'n paar baie konsekwent resultate, veral op die 4hr kaarte. Die daaglikse kaarte is geneig om lang tydperke waar dit net gelyk te breek na pouse selfs gevolg, wat die geduld van baie handelaars sal toets. Almal hou daarvan om in die aksie As daar enige belangstelling, sal ek doen 'n YouTube-video wat behoort te help verduidelik 'n paar dinge soos ek waardeer dit moeilik is om 'n verduideliking van 'n handel metode te lees en dan te visualiseer wat ek praat. Hierdie tipe metode kan gebruik word met enige aanwysers van jou keuse, so dit isn t beperk tot wat ek genomineer. Ek was eintlik dink dat jy dalk in staat wees om dieselfde metode werk op verskeie tydraamwerke van dieselfde pare gebruik van verskillende aanwysers, wat jy 'n mandjie van ambagte al gaan op dieselfde tyd moes gee om uiteindelik gee jou 'n paar verskansing beskerming wanneer die mark is onvoorspelbaar, maar haal die groot wenners by die mark breek. Net dink hardop hier. Soos altyd, geld bestuur is van kritieke belang as jy 'n metode soos hierdie handel, so wees gewaarsku. Ons sien daarna uit om enige terugvoer. Cheers. Jim Check op Amazon - Forex Trading: Die Basics Explained in eenvoudige terme In 'n neutedop, sal jy altyd in die mark, net die posisie grootte is afhanklik van jou wins / verlies situasie. Hierdie ambagte sal ook in rye wat sal óf naby in wins of by gelykbreekpunt. As daar 'n verloorspan volgorde, dan het ons ons rekening geblaas. Ek kan stres genoeg hoe belangrik geldbestuur sou wees t. . Ons sien daarna uit om enige terugvoer. Die maak van handel besluite (en selfs erger, sizing jou poste) volgens jou P / L is een van die grootste redes waarom die oorgrote meerderheid verloor, IMHO. Om winsgewend wees, 'n stelsel moet meer rou pitte genereer as dit verloor. Jou posisie groottes sal hierdie resultaat te vergroot gunstig net as jy een of ander manier die groter posisies kan kry om saam te val met jou wen ambagte anders sal jy weer speel 'n gelukkige spel van treffer of mis, waar 'n mens wen kan uitwis baie verliese, of een verlies kan uit te wis baie oorwinnings. Vandaar jou 'n voorsprong nodig om mee te begin MM op sigself is nie genoeg nie. As jy statisties kan bewys dat, na aanleiding van 'n wen (of verloor) handel van jou, dat die mark optree anders, in so 'n manier dat die waarskynlikheid van 'n oorwinning op jou volgende handel is aansienlik groter, dan is jy geregverdig in die verhoging van jou handel weer grootte. Maar vra jouself af: Hoekom moet die mark op te tree anders bloot as gevolg van die P / L van een (klein) kleinhandel handelaar Vandaar moet jou posisie grootte van die waarskynlikheid van dreigende mark gedrag, nie jou onlangse P / L weerspieël. Sukses uiteindelik afhanklik van 3 dinge: (1) of jou metode (inskrywings en uitgange) meer pitte kan genereer as dit verloor (2) of jou MM is konserwatief genoeg is om te ry uit enige frats verloor rye, wat toelaat dat jou metode om uiteindelik die oorhand ( 3) of jy genoeg vertroue in jou metode om dit te handel met geduld, moed en dissipline. Te kort skiet in enige een van hierdie 3 gebiede en jy sal uiteindelik misluk. Dit is 'n groot rede waarom forex is so vervloek moeilik. As ek in jou situasie, sou my beginpunt wees om myself te oortuig dat jou aanwysers (QQE Adv, MACD Platinum.) Gee toegang seine wat vaste rigting vooroordeel verskaf, en ook werk op 'n metode van uitgange wat hulle komplimenteer, verkieslik neem ambagte wie RR 1. Dan sou ek die hele metode te toets oor 'n groot aantal ambagte, en verkieslik baie maande ter waarde van veranderende markte, om die vertroue wat nodig is om dit foutloos voer te kry. As net een verloor ry is genoeg om jou rekening te blaas, dan is ek bang een ding is seker: 'n dag wat jy sal jou rekening blaas. Hoe meer dikwels handel jy, hoe groter is die waarskynlikheid dat dit vroeër eerder as later sal gebeur. As jou metode (inskrywings / uitgange) winsgewende bewys, dan neem onnodige risiko's met MM maak nie sin nie. My 2 sent, Dawid geword Februarie 2010 Status: wegkruip Alpha 12102 poste nie seker hoekom die draad geskuif as ek m redelik seker wat ek beskryf 'n handel stelsel. Nie te bekommer, as mag nie verlore raak in die see van ander stelsels daar buite. Ek het gedink ek d die twee persoonlike MT4 aanwysers ek laai, sodat jy kan hulle check vir jouself. Beide eenvoudig regtig soos die video's in my oorspronklike post show verwys. Die QQE Adv was eintlik uit die Forex Rebellie stelsel. Don t vra waar ek MACD Platinum uit, want dit is 'n bietjie van 'n seer punt, maar dit werk vir my. Ek sal probeer om te doen 'n behoorlike video wys dit. goed dofgeel Ek breek dit tog 'n paar opbouende kritiek vir jou: 1. Jy sê dat dit is 'n aanduiding stelsel, in en uit wanneer hulle sê - maar dan later op sê jy sal kry uit teen 'n prys punt - dit is nie konsekwent en sal 'n ewekansige element te voeg tot die resultate. 2. Jy gaan die grootte handel, afhangende van die laaste gevolg wissel - dit is 'n klassieke fout en sal jou resultate skroef. daaroor dink, as jou seine is 'n goeie dan sal hulle moet elke behandel word as gelykes, anders sal jy waag met klein groottes op jou wenners en 'n groot mate op jou verloorders - dit sal gemors die resultate en ewekansige - Die gebruik van MM en handel 'n vas aan baie grootte te verander is 'n ander ding en fyn te doen. 3. Alle aanwysers en die mense wat jy werk die beste noem onder sekere omstandighede - as jy na aanwysers vir toelating jy ook 'n filter stelsel moet gebruik om seker te maak dat ten tyde van die sein die mark is in die ideale af vir diegene aanwysers gebruik. So in wese as jy don t beheer oor die ambagte in 'n herhaalbare wyse met geen willekeur dan sal jy nooit weet of die stelsel werk, selfs al is dit om geld te maak op die oomblik. Ek kon nie meer by te voeg, maar dit moet genoeg wees vir jou om te dink oor die oomblik. Aangesluit Julie 2004 Status: AccurateForexTrader 261 poste Dankie vir die terugvoer ouens. Dit sal waardeer word. Ek dink hoe gouer ek kry 'n video op, hoe beter. Dit sal help om skoon te maak 'n paar dinge op. Hannover, Ek is op soek na hoofsaaklik handel dit op die 4hr kaarte, en waarskynlik die hoofvakke. Ek is 'n huiwerig JPY handelaar as wat altyd lyk om die geldeenheid wat skroewe vir my die meeste van die tyd, maar die JPY pare mooi beweeg met hierdie stelsel. Ek het reeds handel live met behulp van die genoemde op ongeveer 18 pare op die daaglikse kaarte, waar ek hulle met die hand 'n dag te gaan om een ​​maal te stop of naby die helfte verander ens Die inskrywing is al gedoen terwyl ek aan die slaap is met een van my EAS aanwysers. Dit was 'n konsekwent wen stelsel is soos ek behandel dit as 'n spel met getalle en kyk na die groter prentjie. Ek moet erken ek het 'n 2 EA wat ook optel dieselfde tendense 'n bietjie later dat sal bydra tot my posisie. Ek Don t regtig te fussed as 'n paar pare veroorsaak my hartseer, so lank as wat die ander pare doen die regte ding deur my. Basies net wag op die groot beweeg, wat sal gebeur. Ek is op soek na 'n EA hier ontwikkel, en gaan af na die 4hr kaarte waar daar genoeg aksie sal wees om my belangstel hou, maar waarskynlik te veel vir my om te monitor op elke kers naby die hele dag. Ek geniet my tyd weg van die skerm te veel. My handel grootte is almal afhanklik van die vorige handel resultate. Die meerderheid (kennisgewing ek didn t sê al) van my handel groottes sal 1x wees, 2x of 3x. En die meerderheid van my resultate sal selfs breek. As daar 'n verlies, dan is die rekening is heeltemal weg. As daar meer as een handel in 'n ry, en dan weer daardie volgorde kry om gelyk te breek, dan is dit gesluit het en die hele proses begin van voor af. Ek hou van hoe jy geduld, moed en dissipline met betrekking tot handel te nomineer as dit is wat ek presies op die top van my monitors geskryf. Kol op ek ook waardeer jou kommentaar weer eens verloor streep sal my blaas uit die water. Ek verstaan ​​dat ek is bereid om daardie risiko te neem. Ek het martingale en rooster metodes in die verlede verhandel, en dit is stresvolle tye, maar ek doen gebruik n paar dissipline wanneer dit kom by die beskerming van my rekening een keer 'n sekere teiken bereik waar ek probeer om na die verhoog waar ek kan haal my oorspronklike rekening balans en dan ontspan 'n bietjie soos destyds net waag winste. Ek is nie van plan om 'n paar belaglike scenario waar ek verloor my verband terugbetalings het. Maar ek hoor jou. MaxDoom, ek sou gedink het dit was 'n stelsel. Slegs twee maniere om af te sluit, óf teen 'n wins of breek selfs. As die gelykbreekpunt bereik op 'n 2 of groter handel in 'n ry, is daardie volgorde gesluit en 'n nuwe handelsmerk is onmiddellik in dieselfde rigting geopen by 1x so die volgorde weer begin. Pretty duidelike sny en ek is seker my video sal hierdie wys. Met betrekking tot punt no.2, wil ek niks meer as om in staat wees om elke individu sein as alleen 'n stand te monitor, maar ek don t die tyd of die hulpbronne, so ek is op soek na 'n ander manier om hierdie. Die EA idee is waarskynlik nie ideaal as ek genoeg wins sal laat op die tafel, maar daar is niks stop my uit die hand te meng met die EA as ek so verlang. Ek m hier om geld, eenvoudig soos dit maak. Ek m ook baie gelukkig met die kombinasie van hierdie twee aanwysers en don t sien enige verdere vereiste vir 'n filter. Maar dit gesê, daar is niks stop iemand te voeg hul eie stel reëls of aanwysers en 'n soortgelyke stelsel gebruik soos ek beskryf. Ek dink ek sal kry op die video pronto, wat dinge duideliker te maak. Ook as iemand bereid is om 'n tydperk te nomineer op 'n 4hr grafiek op enige van die hoofvakke of 2 toegeroep pare, D Ek meer as bereid wees om 'n blik op dit en die hand backtest dit en 'n video van die resultate te lewer. Dat ons dalk genoeg vir my om dit te noem gesluit voordat ek te betrokke. Cheers. Jim Check op Amazon - Forex Trading: Die Basics Explained in eenvoudige terme Ek is op soek na hoofsaaklik handel dit op die 4hr kaarte. Dit was 'n konsekwent wen stelsel is soos ek behandel dit as 'n spel met getalle en kyk na die groter prentjie. . My handel grootte is almal afhanklik van die vorige handel resultate. . As daar 'n verlies, dan is die rekening is heeltemal weg. Ek doen ook 'n baie van die saak uit die H4 kaarte. Dit klink asof jy reeds 'n wen-stelsel, sonder die martingale grootte. Vandaar ek don t sien die behoefte vir die neem van die onnodige waagstuk van blaas jou hele rekening, met net 'n enkele verlies. Ek het 'n soortgelyke debat met dredding82 in hierdie draad. In elk geval, die bottom line is dat dit is 'n persoonlike besluit: jou geld, jou keuse. Baseer handel grootte op resultate voor handel is 'n fout IMO, vir die redes wat ek het in my vorige post. MaxDoom verduidelik dit goed in sy tweede punt, ook. In elk geval, ek ve die punte wat ek wou gemaak het, en ek sal nou gaan voort. Sterkte, ek hoop dit werk uit vir jou. Aangesluit Julie 2004 Status: AccurateForexTrader 261 poste Geen probleme Dawid. Dankie vir die terugvoer. Goed n redelik basiese video is gedoen en opgelaai na YouTube. Dit is op my channel en staan ​​bekend as Forex Factory Stelsel. Hou in gedagte ek is nie 'n professionele video maker so don t verwag dat enige Spielberg kwaliteit produksie. Jammer oor die teks nie beweeg met die term, en dit is 'n pyn in die gat met die kruis gebruik. Ook as ek sê horisontale lyne, ek bedoel vertikale lyne, maar ek is seker jy sal werk wat uit. Ek stel voor dat jy jou video kwaliteit HD verander vir 'n veel beter prentjie. Jammer, ek kan t niks oor die stem te doen. Check uit die video op te kyk na Amazon - Forex Trading: Die Basics Explained in eenvoudige terme Geen probleme Dawid. Dankie vir die terugvoer. Goed n redelik basiese video is gedoen en opgelaai na YouTube. Dit is op my channel en staan ​​bekend as Forex Factory Stelsel. Hou in gedagte ek is nie 'n professionele video maker so don t verwag dat enige Spielberg kwaliteit produksie. Jammer oor die teks nie beweeg met die term, en dit is 'n pyn in die gat met die kruis gebruik. Ook as ek sê horisontale lyne, ek bedoel vertikale lyne, maar ek is seker jy sal werk wat uit. Ek stel voor dat jy jou video kwaliteit HD verander vir 'n veel beter prentjie. Jammer. gemaak mooi video IMHO jy verduidelik jou inskrywings / uitgange / baie duidelik sizing. (Sodra ek hoor die bekende Aussie aksent, het ek besef dat ons weer trans-Tasman bure.) BTW, as jy MT4 se kieslys opsie Voeg gebruik - teks Label (of klik op die klein T op die nutsbalk), dan anker dit die teks deur die skerm (x, y) koördinate, vandaar die teks bly op dieselfde plek op die skerm, wanneer die grafiek is scrolled.


No comments:

Post a Comment